שיווק מתוחכם באמצעות הודעת SMS

מחקרים מוכיחים שהודעות SMS זוכות להיענות הכי גבוהה. אחוז הפתיחה של הודעות SMS עומד על כ-98% בממוצע ומרבית ההודעות נקראות בתוך 3 שניות מהרגע שהתקבלו! הודעת SMS היא אחד מכלי השיווק היעילים ביותר שבאפשרותו  תוכלו לקדם את העסק שלכם, ליצור קשר ישיר עם הלקוחות ולהעביר להם מידע רלוונטי שתרצו שיגיע אליהם.

חשוב מאוד להקפיד שהודעת ה- SMS אותה אתם כותבים ושולחים ללקוחותיכם, תהיה מדויקת. כדי שתבצעו זאת כהלכה, אספנו עבורכם מספר טיפים.

טקסט קצר וקולע

אין צורך בהקדמות, פתחו מיד במסר. טקסט ההודעה  צריך להיות להיות מורכב מ- 160 תווים להודעה לכל היותר. כמו כן, השתדלו לכתוב בצורה פשוטה ומובנת וכמובן, בגובה העיניים. בנוסף, חשוב שהטקסט יניע את הלקוחות שלכם לפעולה. דוגמה לכך היא צירוף קישור בגוף הטקסט או השארת פרטים לפניה. אם אתם מחליטים לשלב קישור, כדאי להשתמש בכתובות מקוצרות. כך התוכן ייתפס כידידותי יותר.

הודעת SMS מותאמת אישית ללקוח

חשוב שההודעה תהיה אישית בכדי לגרום ללקוח להרגיש  מיוחד, שאכפת לנו ממנו ושזו לא עוד הודעת SMS שמטרתה רק למכור לו באופן אוטומטי. תוכלו לעשות זאת על ידי שימוש בשם הלקוח, התייחסות למוצר הספציפי שרכש/מתעניין בו, התייחסות לתאריך יום ההולדת/ סיום תוקף המנוי שלו ועוד. תוכלו למצוא נתונים אישיים על לקוחותיכם במערכת CRM, שאוספת עליהם מידע,  וכך תדעו כיצד לפנות אליהם בעת שליחת ההודעה.

תנו חשיבות לזמן שליחת הודעה

חשוב שהפניה תתבצע בזמן טוב מבחינת הלקוח שלכם. לא תרצו להפריע לו בדיוק כשהוא נכנס לביתו לאחר יום עבודה ארוך. חשוב להקפיד לא לשלוח את ההודעה בלילות וכמובן שגם לא בשבתות, מועדים ובחגים. השעות האופטימליות לשליחת ההודעה נחשבות  שעות הפעילות. בנוסף, זמן שליחת ההודעה צריך להתאים למוצר שאתם משווקים. אם המוצר לדוגמה קשור לתחום העבודה, רצוי לשלוח את ההודעה בין 09:00-17:00.

הימנעו מהצפת הלקוחות בהודעות

חשוב לא להרבות בשליחת הודעות SMS ללקוחות על מנת להימנע מתגובה שלילית. אם תשלחו ללקוח כמות גדולה של הודעות, שחלקן לא  רלוונטיות, הוא יפסיק לקרוא את ההודעות שלכם. לכן, רצוי לא לשלוח הודעה ללקוחות על כל שינוי או דבר קטן אלא רק כאשר המידע רלוונטי ללקוח.

הוסיפו אופציה להסרה מתפוצה

חשוב שהודעת ה- SMS תכיל לינק להסרה שבמידה והלקוח לא מעוניין לקבל הודעות מהחברה, הוא יוכל להסיר את עצמו מרשימת התפוצה ולא לקבל יותר את ההודעות. כך, ניתן למנוע מצב של אי נעימות מול הלקוחות שלא מעוניינים בתוכן שמגיע אליהם, ולמנוע מצב בו יתעצבנו וישקלו אפילו לנתק איתכם כל קשר עסקי.

אודות המחבר

ירדן פרידמן
ירדן פרידמן

כותבת תוכן Powerlink CRM

השאירו תגובה