שליחת מייל ללקוח על פתיחת קריאת שירות

ניהול מערך השירות בתוכנת ניהול הלקוחות של פיירברי מאפשר עדכון והענקת יחס אישי ללקוחות.

בעזרת שימוש באוטומציות ניתן להבטיח שכל הגורמים יהיו מעודכנים בטיפול בקריאת השירות על ידי שליחת מייל לגורמים הרלוונטים.

על מנת ליצור אוטומציה חדשה לחצו על "אוטומציות" בתפריט הראשי או על "עוד" > "אוטומציות".
בחרו את אובייקט קריאות השירות ולחצו על "הבא". 
 
 
 
בחרו שם קל לזיהוי האוטומציה (שם זה גלוי רק לכם). 
 
הגדירו תנאים להפעלה > "חל בזמן יצירת רשומה" והפכו את התהליך לפעיל.
 
בתנאים לסינון ניתן להוסיף תנאים מותאמים אישית, לדוגמה: רק קריאות שמגיעות ממקור הגעה מיוחד, רק לקוחות בסטטוס "פתוח".
 
אם אתם רוצים לעדכן את הגורמים הרלוונטים בכל קריאה שנפתחת יש להשאיר את מקטע הסינון ריק.
 
 
 
בחלק של "הוסף פעולה" לביצוע נבחר שליחת דואר אלקטרוני ונמלא את גוף ההודעה והנמענים. 
 
ניתן לשלוח את ההודעה ללקוח שהקריאה משויכת אליו או למנהל הלקוח המטפל בקריאה.
בתוכן ההודעה ניתן ורצוי לצרף תגיות דינמיות המכילות מידע מתוך קריאת השירות כמו מספר הקריאה ופרטים נוספים שישקפו את מצב הקריאה אל מול הלקוח. 

שימו לב: לאחר הזנת כתובת הדוא"ל, ישלח אליכם מייל עם אימות כתובת הדוא"ל שהזנתם.

ההודעה שתשלח אליכם תכיל קוד בן 6 ספרות שאותן תצטרכו להזין לתוך המערכת לצורך אימות.

ברגע שהאימות יושלם, כתובת המייל תשמר במערכת, ולא יהיה צורך באימות נוסף בהמשך, גם בעת יצירת אוטומציות נוספות.

 

 

לבסוף יש ללחוץ על "שמור" ← על מנת להפעיל את האוטומציה יש לשנות את כפתור ההפעלה מ"טיוטה" ל"פעיל" או לחלופין לאשר את ההודעה המתקבלת לאחר שמירת האוטומציה: