לא מצאת את מה שאתה מחפש?

    או

      לא מצאת את מה שאתה מחפש?

      או
      שירות לקוחות
      אוביקטיים ורשומות
      הגדרות מערכת
      שאלות ותשובות
      שדות מערכת
      תצוגות
      תצוגות לוח
      אוביקטיים ורשומות
      כללי
      שאלות ותשובות
      יומן פגישות
      משימות
      ניהול לקוחות
      ניהול מוקד מכירות
      מרכז מידע
      ניהול מוקד שירות
      חתימה אלקטרונית
      ייצוא הנהלת חשבונות
      מסמכים חשבונאיים
      סליקה
      שאלות ותשובות
      תבניות הדפסה
      לוחות בקרה
      שאלות ותשובות
      SMS
      דוא"ל
      יצירת רשומה
      קריאה לכתובת אינטרנט
      שאלות ותשובות
      שינוי שדה
      אוביקטיים ורשומות
      הגדרות חברה
      הגדרות משתמש
      הגדרת התראות
      הרשאות
      ניהול משתמשים
      פרטי מערכת
      שדות מערכת
      Gmail
      Rest API
      Team Inbox
      Voicenter
      WebService
      WIX
      מערכות דיוור
      מרכזיות
      עזרה
      הוראות שימוש לאפליקציה
      אבטחת מידע
      חיובים
      מנויים
      מהיום, במידה ויש לכם תקלה, תוכלו לתת לצוות התמיכה אישור כניסה למערכת שלכם בצורה מאובטחת במערכת ה-CRM של פאוורלינק על מנת לקבל טיפול מהיר מנציגי התמיכה.
      כיצד לתקשר באופן נכון עם מחלקת Customer Success של Powerlink.
      תיאום ורכישת שעות הדרכה על המערכת עם צוות המומחים שלנו.
      באמצעות עמוד סטטוס תוכלו להתעדכן בזמן אמת בביצועי המערכת בעמוד זה יתעדכנו נתונים על סטטוס תקלות ובעיות במערכת.
      מהיום, במידה ויש לכם תקלה, תוכלו לתת לצוות התמיכה אישור כניסה למערכת שלכם בצורה מאובטחת במערכת ה-CRM של פאוורלינק על מנת לקבל טיפול מהיר מנציגי התמיכה.
      Team Inbox מאפשר לכם לחבר את תיבות הדוא"ל הצוותיות שלכם למערכת ה- CRM של פאוורלינק. תוכלו לקבל את המיילים שלכם ישירות למערכת ולהשיב להם מתוך המערכת מתוך כרטיס הלקוח עמו מתבצעת ההתכתבות.
      מרכז התמיכה של פיירברי זמין עבורכם לשימוש בכל עת. במרכז התמיכה תוכלו למצוא מאמרים, סרטונים ומידע רב בנושאים שונים, תוכלו לבצע חיפוש של הנושאים הרלוונטים לכם, לשאול שאלות למידע שלא מצאתם בו ולהציע רעיונות חדשים.
      מערכת הCRM של Firebery מאפשרת לצוות לנהל את קשרי הלקוחות ביעילות. בעזרת ניהול נכון תוכלו לאתר את הלקוחות שלא הייתם איתם בקשר זמן רב ולהפתיע אותם בשיחה מנציגי השירות שלכם.
      מערכת פיירברי מאפשרת לכם לנהל קשר ישיר ושוטף מול הלקוחות על ידי מעקב אחר התקשרות מול הלקוח באמצעות תצוגות במערכת.
      ניתן ליצור תהליך עבודה לשליחת הודעה על קריאת שירות חדשה שנוצרה במערכת. למדו כיצד לעשות זאת
      נהלו את קריאות השירות של העסק שלכם במערכת פאוורלינק. למדו כיצד לפתוח קריאת שירות ישירות מכרטיס הלקוח
      למדו כיצד ליצור במערכת שלכם מרכז מידע פנימי שישמר את המידע שלכם בצורה נוחה ומסודרת. שימור המידע במקום אחד יסייע לעובדים שלכם וביניהם לנציגי השירות שלכם, לשלוף מידע רלוונטי בקלות ולשפר את מתן ואיכות השירות.
      בתוכנת ה- CRM של Fireberry ניתן לתעד את השיחות שלכם עם הלקוחות. תוכלו לנהל את מוקד השירות שלכם ישירות מהמערכת ולעקוב אחר השיחות שבוצעו, משך זמן השיחה, תאריך ועוד.