מרכז התמיכה האינטרנטי של Fireberry

מרכז התמיכה של Fireberry:

מרכז התמיכה האינטרנטי של Fireberry זמין עבורכם לשימוש בכל עת.

במרכז התמיכה תוכלו למצוא מידע רב בנושאים שונים. מטרת המידע היא ללמד ולייעל את השימוש במערכת ניהול הלקוחות שלכם.

 

בנוסף, במרכז התמיכה שלנו תמצאו מדריכים מקצועיים שיענו על השאלות שלכם במהירות האפשרית ויעזרו לכם בפתרון שאלות שעולות במערכת שלכם. מתן הטיפול במרכז התמיכה האינטרנטי מהיר עד פי 5 מהמענה הטלפוני!

 

חשוב לנו גם לשמוע את דעתכם ולכן מרכז התמיכה מאפשר לכם להעלות רעיונות חדשים לשינויים או חידושים במערכת. Fireberry תבחן את הרעיונות שלכם ועל פי כמות ההצבעות תשקול פיתוח שלו.
 

בכדי להיכנס למרכז התמיכה האינטרנטי יש להיכנס לאתר האינטרנט www.powerlink.co.il ולאחר מכן ללחוץ על לשונית "תמיכה".

מרכז תמיכה

 

במרכז התמיכה יופיעו מדריכים בנושאים שונים שמטרתם לספק לכם מידע על המערכת.

ניתן לבחור את הנושא הרלוונטי עבורכם ולצפות בכל המידע הנוגע לנושא זה.

 מרכז תמיכה

 

במידה ותרצו להיכנס לקהילת השאלות והתשובות של Fireberry יש ללחוץ על אייקון ״שאלות ותשובות״. שאלות ותשובות במרכז תמיכה

 

במידה ותרצו להעלות רעיונות חדשים ל-Fireberry יש ללחוץ על אייקון רעיונות ועל פרסם רעיון.

גולשים נוספים במערכת יוכלו להצביע בעד הרעיון שלכם ואתם תוכלו להצביע בעד רעיונות שגולשים אחרים העלו.

העלת רעיונות במרכז תמיכה

 

במידה ותרצו להתמקד בנושא ספציפי ולקבל עליו את כל אפשרויות המידע יש לכתוב בשדה ״חפש...״ את הנושא או השאלה הרלוונטית אותה תרצו לבדוק והמערכת תעלה את המידע הרלוונטי עבורכם.

חיפוש במרכז תמיכה

 

במידה ולא נמצאו מדריכים מתאימים ומאגר שאלות ותשובות לא ענו לשאלתכם, תוכלו ללחוץ על "סנן לפי" ולבחור ב"שאלות שלי". לחצן "שאל שאלה חדשה", שם תוכלו לשאול כל שאלה ולאחר מכן לחצו "פרסם".

שאל שאלה במרכז תמיכה

 

 

במידה ותרצו לצפות בסרטוני הדרכה אודות המערכת ועל אופן השימוש בה, היכנסו לאוניברסיטה של פאוולרינק אשר זמינה לכם בחינם 24/7, צפו בשיעורים והרחיבו את הידע שלכם במערכת.

האוניברסיטה של פאוורלינק