סנכרון אנשי קשר ויומן פגישות מOffice 365

באפשרותכם לסנכרן את אנשי הקשר ויומן פגישות מחשבון ה-Office 365 שלכם למערכת ה-CRM בצורה פשוטה וקלה.

לפני קריאת מאמר זה, מומלץ תחילה לקרואה את המאמר הבא המפרט את הגדרת הסנכרון וקביעת אופן הסנכרון מחשבון המייל שברשותכם למערכת.

 

הסנכרון יעבוד במקרים הבאים:
1. יצירת פגישות חדשות.
2. עדכון פגישות קיימות.
3. מחיקת פגישות קיימות.

שלבים לביצוע הסנכרון:

 1. לחצו על "התחבר":

התחברות לOffice 365

 

2. בחרו בחשבון ה-Office 365 הרצוי (לא חייב להיות המייל של משתמש המערכת) ולחצו על אפשר גישה. 

 

3. במסך הבא תוכלו לבחור את סוג הסנכרון- יומן פגישות / אנשי קשר / שניהם ואת כיוון הסנכרון: 

 

4. לחצו על שמור ולאחר מכן תקבלו חיווי שהשינויים נשמרו בהצלחה: 

שינויים נשמרו בהצלחה

 

שימו לב: בכל עת תוכלו לעדכן את סוג הסנכרון או לנתקו.

 

 

בסנכרון הראשוני: לוקח 24 שעות לסנכרון להתבצע באופן מלא.

 

Fireberry ל-Office 365:

כל הפגישות בזמן עתיד שנמצאות במערכת מסונכרנות ל-Office 365.

Office 365 ל-Fireberry:

500 הפגישות הראשונות שעודכנו/נוצרו ב-24 השעות האחרונות מסונכרנות ל-Fireberry .

בשוטף: נתוני הפגישות מסתנכרנים כל שעה, ונתוני אנשי הקשר אחת ליום.

 

שימו לב: אם עבר זמן והסנכרון הפסיק, זה נובע ככל הנראה משינוי סיסמה בOffice365. במקרה זה, יש לנתק ולחבר את הסנכרון מחדש.

 

בסנכרון יומן הפגישות מ-Office 365 למערכת ה-CRM מועברים השדות הבאים: 

1. נושא

2. תאריך התחלה

3. תאריך סיום

4. מיקום

5. תיאור

 

בסנכרון אנשי קשר מ-Office 365 למערכת ה-CRM מועברים השדות הבאים:

1. שם פרטי

2. טלפון ראשי 

3. דואר אלקטרוני 1