באפשרותכם לסנכרן את אנשי הקשר ויומן פגישות מחשבון ה-Office 365 שלכם למערכת ה-CRM בצורה פשוטה וקלה.
לפני קריאת מאמר זה, מומלץ תחילה לקרואה את המאמר הבא המפרט את הגדרת הסנכרון וקביעת אופן הסנכרון מחשבון המייל שברשותכם למערכת.
הסנכרון יעבוד במקרים הבאים:
1. יצירת פגישות חדשות.
2. עדכון פגישות קיימות.
3. מחיקת פגישות קיימות.
שלבים לביצוע הסנכרון:
1. לחצו על "התחבר":
2. בחרו בחשבון ה-Office 365 הרצוי (לא חייב להיות המייל של משתמש המערכת) ולחצו על אפשר גישה.
3. במסך הבא תוכלו לבחור את סוג הסנכרון- יומן פגישות / אנשי קשר / שניהם ואת כיוון הסנכרון:
4. לחצו על שמור ולאחר מכן תקבלו חיווי שהשינויים נשמרו בהצלחה:
שימו לב: בכל עת תוכלו לעדכן את סוג הסנכרון או לנתקו.
בסנכרון הראשוני: לוקח 24 שעות לסנכרון להתבצע באופן מלא.
Fireberry ל-Office 365:
כל הפגישות בזמן עתיד שנמצאות במערכת מסונכרנות ל-Office 365.
Office 365 ל-Fireberry:
500 הפגישות הראשונות שעודכנו/נוצרו ב-24 השעות האחרונות מסונכרנות ל-Fireberry .
בשוטף: נתוני הפגישות מסתנכרנים כל שעה, ונתוני אנשי הקשר אחת ליום.
שימו לב: אם עבר זמן והסנכרון הפסיק, זה נובע ככל הנראה משינוי סיסמה בOffice365. במקרה זה, יש לנתק ולחבר את הסנכרון מחדש.
בסנכרון יומן הפגישות מ-Office 365 למערכת ה-CRM מועברים השדות הבאים:
1. נושא
2. תאריך התחלה
3. תאריך סיום
4. מיקום
5. תיאור
בסנכרון אנשי קשר מ-Office 365 למערכת ה-CRM מועברים השדות הבאים:
1. שם פרטי
2. טלפון ראשי
3. דואר אלקטרוני 1