ניהול נכון של צוות עובדים הוא המפתח להצלחת העסק. כדי להפוך את הצוות שלכם למנצח עליכם להפוך את העבודה בצוות לפשוטה עבור העובדים שלכם. עם מערכת ה-crm של פאורלינק תוכלו לנהל את הצוות שלכם בקלות ולהוביל את העובדים והעסק יד ביד להצלחה!
משימות וניהול זמן הם כלי חשוב לניהול צוות והשגת יעדים עסקיים. עם Powerlink תוכלו לתכנן ולעקוב אחר התקדמות עבודת הצוות במקום אחד. צפו בלו"ז היומי של חברי הצוות בצורה נוחה, נהלו ותעדפו משימות כדי לקדם את עבודת הצוות, הציבו תאריכי סיום וצפו במשימות פתוחות שעבר מועד ביצוען.
שעון נוכחות לעסק הינו כלי פשוט למעקב אחר נוכחות עובדים שיחסוך לכם זמן יקר. בלחיצה על כפתור אחד תוכלו לעקוב אחר דיווח נוכחות של העובדים וכך לדעת כמה שעות עבדו, לבצע השוואות על בסיס חודשי או יומי, לחשב שעות נוספות ועוד.
ריכוז עבודת הצוות במקום אחד מאפשר שיתוף נתונים מהיר בין צוותים, כך עבודת הצוות בעסק הופכת לפשוטה, מהירה ואיכותית יותר. תעדו קבצים, הערות, לוג שיחה ונתונים נוספים ושתפו בין חברי הצוות על ידי הוספת עוקבים. צרו הרשאות לפי תפקידים וצוותים בארגון כך שכל צוות יוכל לצפות ולבצע פעולות במידע המשותף.
הצבת יעדים והערכת עובדים הופכת את הביצועים בעסק לטובים יותר. הגדירו יעדים והשתמשו ב- Powerlink CRM לביצוע הערכת עובדים בארגון באמצעות דוחות ויזואליים בחלוקה לפי נציג או צוות. גלו בזמן אמת האם הנציג עומד ביעדיו, זהו נקודות לשיפור על סמך הנתונים ובהתאם לכך קבלו החלטות אסטרטגיות בניהול הצוות שלכם.
ריכוז עבודת הצוות במקום אחד מאפשר שיתוף נתונים מהיר בין צוותים, כך עבודת הצוות בעסק הופכת לפשוטה, מהירה ואיכותית יותר. תעדו קבצים, הערות, לוג שיחה ונתונים נוספים ושתפו בין חברי הצוות על ידי הוספת עוקבים. צרו הרשאות לפי תפקידים וצוותים בארגון כך שכל צוות יוכל לצפות ולבצע פעולות במידע המשותף.