5 שינוים ועדכונים אחרונים ברשתות חברתיות שכדאי לדעת על מנת לייעל את אסטרטגיית הניו מדיה שלך

הרשתות החברתיות משתנות באופן מהיר ולפעמים אנו נוטים לפספס את ההבדלים והשינויים הקטנים בפלטפורמות שבהם אנו משתמשים. במאמר זה אסקור מספר שינויים מהחודשיים האחרונים שיכולים להביא תועלת לאסטרטגיית המדיה החברתית שלכם.

1. שינוי האלגוריתם של ה”ניוז-פיד” בפייסבוק 
פייסבוק שינה את הדירוג של האלגוריתם שלו עבור ה”ניוז פיד” פעמים רבות בעבר. למרות זאת, העדכון האחרון שהתרחש בדצמבר מתייחס לעדכוני חדשות מאתרים איכותיים שלפי התנהגות שימוש וסקרים של פייסבוק יש להם דרישה ורייטינג גבוה מצד הגולש. השינוי מתבטא בכך שברגע שלוחצים על מאמר חדשותי רואים מתחת לפוסט עד לשלושה מאמרים שקשורים לתוכן שקראת ושאולי יעניינו אותך. בנוסף, פייסבוק עדכנו שפוסטים עם תגובות חדשות של חברים שלך יוקפצו באופן יותר תכוף מבעבר.
עבור חברות המשמעות היא העלאת תוכן יותר איכותי ורלוונטי לגולש או השקעה של יותר כסף בפרסום היות והניוז פיד הופך להיות מצע לחדשות ואקטואליה ומכריח עסקים להשקיע בפרסום בכדי שיופיעו בו.

2. עדכון לעמודים עסקיים בלינקדין
העדכון האחרון הוא שהיום חברות יכולות ליצור עמודים בלינקדין המתמקדים במותג ספציפי, יוזמה עסקית או תחום עסקי ספציפי. משתמשי לינקדין יכולים לעקוב אחר עמודים אלה שמתמקדים בעדכוני תוכן בכדי להיות מעודכנים בפוסטים הכי חדשים.

3. עדכון עורך התוכן של פייסבוק

שינוי זה חל בנובמבר 2013 והוא שיפר את היכולת של קביעת לו”ז עתידי לפרסום פוסטים והפחתת מספר הצעדים הנדרשים לביצוע. בעקבות השינוי קל לתזמן בפעולה פשוטה פרסום פוסט. בנוסף, מנהלי עמודים עסקיים יכולים להעלות מספר תמונות במקביל וכן קל יותר להעלות וידאו או תמונות על ידי גרירה לתוך המסך בעת פרסום פוסט.

4. פייסבוק עוזר לאתרי מכירה לבצע מעקב אוף ליין אחרי קניות של לקוחותיהם
פייסבוק ביצע שינוי על מנת לעזור לעסקים לנתח טוב יותר את המודעות שהם מפרסמים באמצעות מדידה של שיחות אופליין. הפיצ’ר הזה היה קיים כבר תקופה רק עבור שותפים עסקיים ולאחרונה פייסבוק פתחה אותו עבור כל המפרסמים. הדרך שבה מבוצע ההקשר בין פעילות אופליין לפרסום בפייסבוק ולרכישות היא באמצעות התממשקות של טפסים ההזמנה והרכישה שנמצאים בשימוש של אתרי המכירה. פייסבוק יודע לממשק את הטפסים האלה ליוזרים קיימים ומבצע ניתוח של הרכישות על פי אלה שראו את המודעות של המפרסם בפייסבוק.


5. ניתוח נתונים סטטיסטיים בזמן אמת

עד היום הנתונים של עמודים עסקיים לא היו מעודכנים לאותו היום. פייסבוק ביצע שינוי והיום ניתן לראות את הנתונים מעודכנים לאותו היום (נמצא באפשרות insights בעמוד העסקי).

 

אודות המחבר

נגה שרייר
נגה שרייר

מנכ"לית Powerlink. אני פה בשביל ליצור עבורכם חווית שימוש קלה ונעימה. כלי הרכב המועדף עלי הוא אופניים, אוהבת לבשל ומשתדלת לעשות יוגה בזמני הפנוי.

השאירו תגובה