מה זה בכלל CRM?

ראשי התיבות CRM הם הרבה יותר ממושג קליט שנזרק לכל עבר בכדי לעשות רושם בעולם העסקי ובעולם המכירות בפרט.

ראשי התיבות CRM הם למעשה קיצור של המונח Customer relationship management- ניהול קשרי לקוחות. מערכת CRM זו לא נוסחת קסם אלא דרך פשוטה יותר לנהל מידע קריטי של לקוחותיך בכדי שתוכל לצפות בכל המידע במקום אחד. אתה יכול לצפות במידע על לקוחותיך, לבצע מעקב דרך משימות, לעדכן משתמשים אחרים, לעקוב אחרי ביצועי אנשי המכירות דרך לוחות בקרה וכדומה ללא צורך לעבור בין כמה תוכנות. הטמעה של מערכת ה- CRM הנכונה מגדילה באופן משמעותי את היעלות של תהליך המכירה. באמצעות המערכת ניתן לסגור יותר עסקאות, להגדיל את המכירות ולתכנן צפי עתידי מדויק יותר.

1

לכל מערכת ניהול לקוחות קיים תמהיל משלה, כל מערכת בוחרת לתת דגש על נושאים אחרים. לדוגמא: Desk – היא מערכת ניהול לקוחות שמתמקדת בשירות לקוחות ותמיכה. המערכת בנויה על מנת לשרת מטרה זו ומתמקדת בפתיחת קריאות שירות ובמעקב אחר טיפול בהן.

מערכת נוספת היא מערכת ניהול הלקוחות של PowerLink אשר מתמקדת במציאת פתרונות ניהול נתונים לעסקים קטנים. מאפייני המערכת הינם פשוטים וקלים לתפעול כאשר הנושאים העיקרים שבהם המערכת מתמקדת הם הליד והלקוח שמתוכם ניתן לבצע פעולות שונות על מנת להפוך את פעולת איסוף הנתונים והמכירה לקלה ונוחה יותר. 

מרגישים שאתם זקוקים למערכת ולא בטוחים במאמר הבא בסדרה תוכלו לקרוא על סימני אזהרה שמעידים על כך שאתם זקוקים למערכת CRM.

 

 

אודות המחבר

נגה שרייר
נגה שרייר

מנכ"לית Powerlink. אני פה בשביל ליצור עבורכם חווית שימוש קלה ונעימה. כלי הרכב המועדף עלי הוא אופניים, אוהבת לבשל ומשתדלת לעשות יוגה בזמני הפנוי.

השאירו תגובה