היתרונות הגדולים של תיבת מייל שיתופית ב- CRM

כיום הביקוש לשיתוף פעולה בזמן אמת גדל בצורה משמעותית, בעיקר בתקופה זו בה קיימת מגמת עלייה משמעותית של מעבר לעבודה מהבית. Skype, Slack ו Google Drive כבר עשו מהפכה בתקשורת העסקית על ידי שליחת מסרים מיידיים. בדומה לאלו, גם הדוא”ל התפתח ושינה את התקשורת לכדי התנהלות בזמן אמת. עקב כך, המונח Team Inbox (תיבת דואר משותפת) התגלה כמוצר חיוני ביותר לעסקים רבים והוא משנה את פני התקשורת של הדואר האלקטרוני. 

אספנו עבורכם 4 יתרונות לשימוש ב- Team Inbox:

ארגון כל העבודה במקום אחד

מעבר בין פלטפורמות שונות אולי נראה פשוט במבט ראשון, אך ככל שהימים עוברים מעברים אלו גוזלים זמן רב. בעיות כמו “שכחת סיסמה” לתוכנות, עשויות לגזול מהעובדים זמן רב ולהפוך את העבודה לפחות פרודוקטיבית. בנוסף, עבודה עם מספר מערכות יכולה לגרום לבלבול ואיבוד מידע חשוב. תיבת הדוא”ל השיתופית מאפשרת לצוות להיות במקום אחד בלבד ללא צורך במעבר בין פלטפורמות.

לקוחות מרוצים יותר

ככל שהתקשורת בין עובדי הצוות טובה יותר, כך השירות איכותי וטוב יותר. כאשר העובדים מודעים בכל עת לאינטראקציה של כל אחד מהצוות עם הלקוחות, הם יודעים טוב יותר על מצב הלקוח וכך מעניקים לו את השירות המתאים לו.  לרוב, לקוחות יעדיפו חברות שמעניקות את השירות הטוב ביותר ולא בהכרח את החברות עם המוצר הטוב ביותר בתחום. לכן, מתן שירות טוב חייב להיות ראשון בסדר העדיפויות של כל עסק. בעזרת תיבת הדוא”ל השיתופית תוכלו לשפר משמעותית את איכות שירות הלקוחות בעסק שלכם.

העבודה שקופה יותר

עבודה בצוות יכולה להיות לעיתים מבלבלת, שכן לאנשים שונים יש דרכים שונות להתארגן ולתקשר באופן כללי. עובדה זו יכולה לגרום לטעויות מול הלקוחות ולכן  שקיפות בעסק היא הכרחית. תיבת הדוא”ל השיתופית נמצאת במקום אחד אליו כל הצוות יכול להיכנס ולהתעדכן בכל ההודעות באופן מסודר. עסקים רבים מעידים על הרגשה של שקיפות בצוות העובדים בעקבות השימוש בתיבת הדוא”ל השיתופית. העובדים מרגישים שייכים לתהליכים בחברה לאור העובדה שכל אחד מהם יודע מה נעשה ומרגיש שהוא חלק מהמערכת.

צוות יעיל ואפקטיבי 

לאור העובדה שכל הצוות יכול לעקוב אחר התהליכים השונים מול כל הלקוחות, הרבה יותר קל לעובדים להבין מה התפקיד של כל אחד ומה עליו לעשות הלאה. תיבת הדוא”ל השיתופית הופכת את השגרה של הצוות לפשוטה יותר, ועם שגרה פשוטה יותר ניתן להרוויח זמן רב ויקר שבו הצוות יכול לבצע משימות אחרות שמקדמות את כל התהליכים בחברה.

לסיכום, אם אתם עסק שמעוניין לייעל את עבודת הצוות שלכם ובכך לשפר את שירות הלקוחות בעסק, כדאי לכם להתחיל להשתמש ב- Team Inbox.

 

Team Inbox

אודות המחבר

ירדן שוופי

השאירו תגובה