ניהול עסק בזמן חופשה: זה אפשרי

חודש אוגוסט בשיאו, הקייטנות כבר הסתיימו ברובן והחלטתם לצאת לחופשה עם הילדים. איך ממשיכים לנהל את העסק בצורה תקינה למרות השינוי החמים באווירה? עם תוכנה לניהול עסק כמו מערכת ה-CRM של פאוורלינק, זה לא חייב להיות כל כך קשה. כדי לעשות לכם חיים יותר קלים צירפנו 3 תכונות במערכת שיסייעו לכם לצאת לחופש בראש שקט.

תהליכים אוטומטים

קיימים שני סוגים של בעלי עסקים – אלו שממשיכים לעבוד גם בחופש ואלו שבוחרים לקחת כמה ימים של שקט. לא משנה איזו דרך פעולה בחרתם לעצמכם, תהליכים אוטומטים יצרו שילוב אופטימלי בין המעקב אחר הפעילות בעסק שלכם והחופשה עם הילדים.

תוכלו ליצור תהליך עבודה שישלח הודעות מייל לאחר כל פנייה חדשה של לקוח או מתעניין. תוכלו לקבל את הודעת המייל בעצמכם ולהישאר מעודכנים או ליצור תהליך שישלח מייל ללקוח הפונה שיודיע על יציאתכם לחופש ותאריך חזרה לפעילות רגילה.

תצוגה מותאמת אישית

במידה והחלטתם להמשיך ולטפל רק בעניינים החשובים בזמן החופשה, תוכלו ליצור תצוגות מותאמות אישית בכל רשומה במערכת ולהציג אך ורק את הפעולות שלא סובלות דיחוי – הלקוחות שזקוקים לעזרה דחופה, הלידים החמים והמשימות עם תאריך הסיום הקרוב ביותר. סמנו כל תצוגה כזו בכוכב והיא תהיה הראשונה שתפתח עם הכניסה למערכת. כעת נדרשת מכם משמעת עצמית גבוהה – אל תשקיעו יותר משעה וחצי ביום למעבר על התצוגות המועדפות הללו והקפידו להשאר בגבולותיהן ולא לגלוש אל מחוצה להן. זכרו למה יצאתם לחופש מלכתחילה ותנו לילדים את תשומת הלב אליה הם כל כך משתוקקים.

Girl Happy Woking On Laptop And Smatphone In Bed

 

אפליקציית CRM

במידה וכל מה שאתם צריכים הוא מבט חטוף אחת ליום במתרחש בעסק שלכם ולא מתכננים לקחת איתכם מחשב נייד, אפליקציית המובייל תהיה הפתרון הטוב ביותר עבורכם. האפליקציה מהירה ונוחה לשימוש ומציגה עבורכם את כל הנתונים הקיימים במערכת דרך האינטרנט. כל מה שצריך זה להוריד את האפליקציה בגרסת האייפון מחנות האפליקציות או בגרסת האנדרואיד מגוגל פליי ולהיות רגועים ששום דבר לא הולך לחמוק מעיניכם.

להורדת האפליקצייה באנדרואיד | להורדת האפליקציה באייפון

 

נותרו רק שבועיים לחופש הגדול. זה בדיוק הזמן לבלות עם הילדים והמשפחה בלי לחשוש לרגע בנוגע לעסק שלכם. היעזרו בפאוורלינק על מנת לוודא שהכל נשאר במסלול הנכון להצלחה. ואם בכל זאת לא הספקתם לצאת לחופש, אל חשש. החגים כבר בפתח…

אודות המחבר

צוף בן אליעזר
צוף בן אליעזר

מנהלת התוכן של Powerlink, כאן כדי לעדכן אתכם בכל החידושים ועדכוני המערכת בתוכנה. היא גם כאן בשביל מרפסת השמש. אבל בעיקר כדי לעדכן אתכם.

השאירו תגובה