ייעלו את התהליכים השוטפים בעסק בעזרת ה- CRM

השאיפה של כל עסק היא לבצע כמה שיותר דברים, בכמה שפחות זמן. כל עסק מנהל את המידע שלו בצורה שונה, אך חשוב להכיר דרכים לייעול זמן העבודה בכדי לחסוך בעיות בהמשך. ייעול תהליכים בעסק יניב תוצאות טובות יותר בזמן קצר יותר. לשם כך, צריך העסק למצוא פתרונות לתהליכים שמעכבים אותו. מערכת ה- CRM של פאורלינק מאפשרת לכם להעביר את המידע למערכת בדרכים שונות, כדי שתוכלו לנהל את כל המידע שלכם במקום אחד.

ייבוא וייצוא קבצי Excel

לרבים מהעסקים, תוכנת ה – Excel היא פלטפורמה מאוד נוחה לשימוש ולשימור הידע של העסק. על כן, מערכת ה – CRM מאפשרת לייבא ולייצא קבצי Excel בקלות. תוכלו לייבא כל מידע שיש לכם בקובץ ה- Excel לפי האובייקטים השונים במערכת ה – CRM. למשל, תוכלו לייבא רשימת לקוחות, רשימת פרוייקטים, רשימת קמפיינים, קריאות שירות ועוד. באופן דומה תוכלו גם לייצא קבצי Excel באובייקטים רבים כמו משימות, לקוחות, קמפיינים ועוד. 

ניהול כלי השיווק ושימור הידע שלכם במערכת ה – CRM

רוב העסקים משתמשים בפלטפורמות רבות על מנת לשווק את העסק, לשמור את הידע של העסק ולארגן את העסק. לכן, כדי לנהל את כל הפלטפורמות בצורה נוחה, מערכת ה – CRM של פאורלינק מאפשרת לנהל אותם במקום אחד. צרו אוטומציות ובצעו סנכרון בין מערכת ניהול העסק של Powerlink לפלטפורמות שונות כמו  Facebook ו- Mailchimp ושלטו בכל התנהלות העסק. במערכת ה- CRM ניתן גם להקים מרכז מידע פנים ארגוני שבו תוכלו לשמור את כל המידע החשוב של העסק שלכם, ויסייע לכם ולעובדים שלכם בעת הצורך לגשת ולשלוף את המידע בקלות. לדוגמה, ניתן לתעד התנגדויות של לקוחות על מנת שהעובדים ילמדו ממקרי עבר כיצד להתנהל מול לקוח. בנוסף, ניתן לכתוב נהלי עבודה וותיק חפיפה לעובד חדש.

חיבור פלטפורמות שונות למערכת ה- CRM

סינכון והתממשקות עם מגוון פלטפורמות שונות, חשוב לניהול נכון של העסק שלכם. העלאת המידע הרלוונטי של העסק שלכם למערכת אחת מסודרת, תיתן לכם תחושה של שליטה וסדר בעסק. מערכת ה- CRM של פאורלינק מאפשרת התממשקות עם מגוון רחב של פלטפורמות כמו : Gmail, Voicenter, leader ועוד. סינכרון עם Voicenter (מרכזיית ענן) למשל, אשר מתעד את כל השיחות שבוצעו, יעזור לכם בארגון המכירות ובהסקת המסקנות לגבי אופן המכירות. לדוגמה, כאשר לקוח אינו מרוצה מהשירות של העסק שלכם, תוכלו לבדוק מה הסיבה לכך בעזרת מאגר השיחות שתועדו, ותוכלו לוודא שאנשי המכירות שלכם עושים את עבודתם כראוי.   

לסיכום, ניהול נכון של תהליכי העסק הוא מהותי להצלחתו. רצוי שתשאפו באופן תמידי לייעל תהליכים אלו להיות בבקרה ושליטה עליהם. מצאו את הפתרונות הנכונים לכם לייעול העסק, על מנת להביא אותו למקום אליו אתם שואפים.

 

אודות המחבר

ירדן שוופי

השאירו תגובה