איך תנהלו את העסק שלכם מרחוק?

דמיינו מה היה קורה אילו לא הומצא הטלפון הנייד, איך הייתם מתנהלים ביומיום? איך הייתם מוודאים שהעסק מתנהל כראוי גם כשאתם לא במשרד? נשמע לא אפשרי נכון? 

ההתפתחות הטכנולוגית בשנים האחרונות, מאפשרת למנהלים לחסוך זמן ולנהל את העסק בשלט רחוק. השימוש בטלפון הסלולרי שלכם מאפשר לכם להמשיך ולנהל את העובדים ולבצע את המשימות השוטפות גם מבלי להיות במשרד. אפליקציית Powerlink קיימת כדי לוודא שהכל מתנהל כראוי בחברה גם כאשר אתם לא נמצאים.

נהלו את המשימות שלכם ושל העובדים שלכם מרחוק

באפליקציית Powerlink תוכלו להתחבר לחשבון שלכם מכל מקום ולנהל את המשימות השוטפות שלכם. תוכלו לעדכן את סטטוס המשימה ולעקוב אחר המשימות שהסטטוס שלהן עדיין פתוח. כמו כן, תוכלו לצפות בתצוגות שיצרתם במערכת, כמו למשל תצוגת המשימות הפתוחות של עובד מסוים, ולהיות במעקב גם מרחוק כדי לוודא שהמשימות שהוקצו לו מתבצעות בזמן. מעקב זה מסייע לכם להבין האם יש צורך בהקצאת חלק מהמשימות לעובד אחר או לעצמכם על מנת לבצע בזמן משימות שעדיין לא בוצעו.  

צרו קשר עם לקוחות מכל מקום

לעיתים, כאשר מנהלים לא נמצאים במשרד ויש להם שיחות דחופות לבצע עם לקוחות, הם נתקלים בבעיה כיוון שאינם יודעים את פרטי יצירת הקשר עם אותם לקוחות. עם אפליקציית Powerlink יש לכם גישה לפרטי הלקוחות שלכם, שם תוכלו לראות את כל הפרטים הרלוונטים ליצירת הקשר עמם. בנוסף, תוכלו לצפות ולהוסיף הערות לכרטיס הלקוח וכך תוכלו לתעד את תוכן השיחה או מידע רלוונטי אחר גם מרחוק. כך תוכלו לעבוד בצורה מסודרת ללא הגבלה מבלי להגיע למשרד. 

צפו במכירות העסק בכל זמן שתרצו

חשוב שתהיו בבקרה על מכירות העסק גם כאשר אתם לא במשרד, תוכלו לוודא שהמכירות מתנהלות כראוי ע”י צפייה מהטלפון הנייד בלוחות הבקרה שיצרתם. לוחות בקרה יציגו לכם בצורה ויזואלית ונוחה את הנתונים כך שתוכלו לנתח ולהשוות בקלות את כמות המכירות ולהבחין בשינויים שהתרחשו בצורה קלה ומהירה. תוכלו ליצור גרפים שונים בהתאמה אישית כמו גרף אחוזים, גרף טבלה, גרף עמודות ועוד, אשר יציגו לכם את נתוני מכירות העסק באופן שנוח לכם. כך תוכלו להסיק מסקנות לגבי צפי ההכנסות ממוצר מסוים, מה אחוז העמידה ביעדים עד כה, ועוד. 

לסיכום, אל תראו בזמן בו אתם מחוץ למשרד כבזבוז. בזמנים אלו, התחברו לאפליקציית Powerlink והיעזרו בה  כדי לתעדף ולתזמן את השלמת המשימות שלכם ושל הצוות. בדקו שמשימות העובדים מתבצעות כראוי והיו זמינים לפתרון בעיות גם מרחוק.

 

אודות המחבר

ירדן שוופי

השאירו תגובה