5 התממשקויות שיעזרו להגדלת פרודוקטיביות העסק

מערכת Powerlink CRM פותחה ונבנתה כדי לעזור להגדיל את פרודוקטיביות העסק שלך. עם זאת, ברור שישנם כלים רבים נוספים שיכולים לעזור לכם לגדול ולהתפתח עוד יותר, כמו למשל אינטגרציית זאפייר או קמפייני הפרסום של פייסבוק. באפשרותך לבצע התממשקות של כלים אלו למערכת Powerlink, כדי לנהל בצורה נוחה ויעילה את כל המידע שנאסף במקום אחד.

מניסיוננו, אלו חמשת ההתממשקויות המומלצות ביותר עבור העסק שלך:

1) זאפייר Zapier

אם אנחנו כבר מדברים על התממשקויות, אנחנו חייבים להתחיל עם אינטגרציית זאפייר שמאפשרת חיבור מערכת הCRM עם למעלה מ750 תוכנות שונות ללא כתיבת קוד. באמצעות זאפייר תוכלו להתממשק עם מערכות ניהול תוכן, פלטפורמות לאיסוף לידים, ממשקי סליקה ועוד.

2) פייסבוק Facebook

כחלק מניהול יעיל של תהליכי המכירות של העסק, מערכת Powerlink מאפשרת חיבור נוח לערוצי שיווק הדיגיטליים, כגון פייסבוק. חיבור פייסבוק למערכת הCRM מאפשר לקבל לידים חמים מתוך הקמפיין השיווקי בזמן אמת, ללא צורך להשתמש בקבצי אקסל ליבוא פרטי הליד. בנוסף, באמצעות לוחות הבקרה החכמים של Powerlink תוכלו לנתח את נתוני הקמפיין השיווקי, כדי לבחון את נתוני הלקוחות החדשים בהתאם למקור ההגעה שלהם, כדי לקבל החלטות חכמות בנוגע לאסטרטגיה השיווקית שלכם.

3) מיילצ’ימפ Mailchimp

עבור עסקים רבים, שליחת דואר אלקטרוני ללקוחות הוא חלק מהותי מתהליך המכירה והשיווק של העסק. שירות שליחת הדוא”ל של Mailchimp מאפשר שליחת מיילים מעוצבים ומותאמים אישית לרשימת הלקוחות, כדי שתוכל לספק ללקוחות שלך הטבות מיוחדות, לעדכן אותם על אירועים מתקרבים ועוד.

לאחר ההתממשקות בין מערכת הCRM של Powerlink תוכלו להעביר את רשימת הלקוחות והמתעניינים שלך לMailchimp וגם לייבא לידים חדשים מדפי הנחיתה ולשמור אותם כלקוחות חדשים במערכת באופן אוטומטי.

4) ג’ימייל Gmail

מערכת Powerlink CRM מאפשרת חיבור מובנה לשירותי הדואר האלקטרוני של Google לסנכרון אנשי הקשר והפגישות. סנכרון אנשי הקשר שלך למערכת הCRM מאפשרת ניהול חכם של אנשי הקשר, תוך שמירת מידע חשוב וקבצים רלוונטיים לפעילות מולו. בנוסף, חיבור יומן הפגישות של Gmail למערכת מאפשר לנהל את היומן העסקי לצד היומן האישי בצורה נוחה, לקבל התראות על פגישות מתקרבות ועוד.

5) מרכזיית ענן

חיבור מרכזיית ענן למערכת Powerlink מאפשר ניהול מוקד מכירות ותמיכה בצורה חכמה ומתקדמת. המערכת שלנו עובדת בשיתוף מלא עם מרכזיית VoiceCenter ותומכת בחיבור לעשרות מרכזיות אחרות. באמצעות ההתממשקות למרכזיית ענן ניתן לבצע חיוג ישיר מתוך המערכת, הוספה מהירה של לקוח חדש משיחה נכנסת ותיעוד של כל השיחות הנכנסות והיוצאות. לאחר החיבור למרכזיה ניתן לייצר דו”חות שונים הנוגעים להתנהלות השוטפת של מוקדי התמיכה והמכירה, כגון כמות השיחות היוצאות עבור כל נציג, משכי שיחה ממוצעים ועוד.

 

לסיכום, חיבור של מערכת הCRM שלכם לאינטגרציות מכירה, שיווק ותמיכה יחסכו לכם זמן יקר על בניהול תהליכים אלו ויעזרו לכם להגדיל את פרודוקטיביות העסק. במידה ואתם מעוניינים לקרוא עוד בנושא התממשקויות למערכת שלנו, תוכלו למצוא מידע נוסף במרכז המידע שלנו.

אודות המחבר

שיר וורובל

השאירו תגובה