איך להפוך את הפוסטים שלך בפייסבוק ליותר אפקטיביים

הרשתות החברתיות הן מקום צפוף ומלא מידע. בכדי לבלוט עליך ליצור יתרון על המתחרים שלך.
הפתרון לכך הוא מאד פשוט ולא מצריך עבודה מרובה מצדך. כל שעליך לשעות הוא להכניס קצת פלפל לפוסטים שלך. מצורפות מספר עצות שיהפכו את הפרסומים שלך ברשתות החברתיות להרבה יותר אטרקטיביים.

הוספה של אייקונים ואמוטיקנים
הם לא תמיד כל כך מקצועיים אך הם מאד מרגשים וכיפיים. אמוטיקנים יכולים לתבל עדכוני סטטוס טקסטואליים. ככה עושים את זה עם קיצורי מקשים. מתוך אתר Jess3.

קצר וקולע
מחקר שבדק כמאה עשרים ביליון פעולות של משתמשי פייסבוק גילה שפוסטים ארוכים מניבים תוצאות פחות טובות מאשר פוסטים קצרים. האורך האידאלי לפוסט על פי המחקר הוא בין 100 ל-119 תווים. בנוסף, פוסטים המכילים שאלות הניבו בין 10 ל-20 אחוז יותר תוצאות.

בצעו PIN לפוסטים
פעולת ההצמדה נועדה להדגיש ולהבליט פוסטים. הפוסט הזה ישאר תמיד למעלה אפילו כאשר תעלה פוסטים נוספים. הצמדה של פוסט לראש הפיד תגרום לכם לחשיפה גדולה יותר ולהדגשה של הפוסט הספציפי שאותו הצמדם.

בצעו HIGHLIGHT לפוסטים
אפשרות דומה היא פעולת ההדגשה. באמצעות פעולת ההדגשה תוכלו להרחיב את הגודל של הפוסט על פני שתי עמודות. בסלולר לא יראו אפשרות זו. הדגשה של פוסט עם תמונה תמשוך תשומת לב רבה יותר בעמוד שלך.

ערכו את הכותרת והטקסט של הקישור
אחד הדברים הטובים בפרסום בפייסבוק הוא האפשרות לעריכה של שדות רבים, גם לפני הפרסום וגם לאחריו. כאשר מפרסמים קישור מהאתר שלכם או מאתר אחר ניתן לערוך את הכותרת והתקציר של תיאור האתר. באמצעות העריכה ניתן להדגיש את האלמנטים הכי אטרקטיביים בתוכן שלכם.

הכניסו תמונות בגודל נכון
פייסבוק מבצע התאמה אוטמטית של תמונות שאינן תואמות את הנחיות הגודל שלו לכן חשוב להתאים את הגודל של התמונה או לפחות את היחס שלה. רוחב התמונה צריך להיות פי 1.91 מהגובה שלה. העלאה של תמונות יותר גדולות אך ביחס זהה לאלה שמוצגות ב”ניוז פיד” תשמור על האיכות שלהן ותציג אותן באופן המיטבי. מצורפים גדלי תמונות לשימושכם: תמונה מוקטנת בניוז פיד- 400×209 פיקסלים, תמונות שמוצגות בפיד במובייל 560×292.

לחץ לקריאה נוספת כיצד לייעל את אסטרטגיית המדיה החברתית שלך.

אודות המחבר

נגה שרייר
נגה שרייר

מנכ"לית Powerlink. אני פה בשביל ליצור עבורכם חווית שימוש קלה ונעימה. כלי הרכב המועדף עלי הוא אופניים, אוהבת לבשל ומשתדלת לעשות יוגה בזמני הפנוי.

השאירו תגובה