3 טיפים לאיסוף נכון של לידים

לאחר תקופה ארוכה שבה אני מייעץ ללקוחותיי באשר לדרך הטובה ביותר לניהול פעילות הלידים שלהם, הגעתי למספר מסקנות שהייתי רוצה לשתף אתכם בהן.

תחילת העבודה שלי בתור עסק שמשווק את המוצר שלו במספר אפיקים היא ניסיון ליצור כמה שיותר סדר וארגון במקום אחד.

הכוונה היא שברגע שכל הלידים שלי מנוהלים מתוך מקום אחד קל לי יותר לבצע מעקב נכון, לסנן לידים חמים מלידים קרים ולחלק אותם בצורה נכונה לאנשי המכירות שלי.

כפי שציינתי, השלב הראשון הוא לחשוב ולנתח את כל המקומות שמהם מגיעים אלי לידים. אצלי בחברה הלידים מגיעים טלפונית, מתוך טופס יצירת קשר באינטרנט, מתוך מאגרי מידע קיימים ומתוך מערכת לשליחת הודעות. בכדי שאוכל לרכז את כל הלידים במקום אחד קיימת אפשרות להתממשק במספר דרכים לתוך התוכנה.

1. ייבוא קבצי אקסל
הדרך הראשונה היא יבוא רשימות אקסל לתוך התוכנה. היום בעידן שבו המידע זורם משלל מקומות ובתקופה שבה אנו חשופים למקורות מידע כה רבים חשוב שתהיה אפשרות נוחה ומהירה להכניס לידים באופן פשוט, לכן קיימת אפשרות לייבא דוחות אקסל בפורמט CSV ישירות לתוך המערכת ללא כל מאמץ.

2. חיבור אוטומטי של טפסים
הדרך השנייה היא חיבור אוטומטי של טפסי יצירת קשר שמגיעים מהאתר שלי או מכל מקום אחר ברחבי האינטרנט. במספר פעולות פשוטות ניתן לחבר טופס זה ישירות אל תוך המערכת. הליד שלי נכנס באופן אוטומטי למערכת בה נפתח עבורי כרטיס מתעניין חדש שעבורו אני מתחיל את הפעילות השיווקית.

3. הכנסת שיחות טלפון נכנסות למערכת ניהול לקוחות
דרך נוספת לאיסוף לידים היא קבלת שיחת טלפון נכנסת והכנסה שלהם למערכת באופן ידני. לעצלנים שביניכם (מודה שאני ביניהם) קיימת אפשרות להתממשקות חיצונית עם מרכזיית ענן שמכניסה את הלידים אוטומטית לתוך המערכת, כלומר, כאשר נכנסת שיחה קופץ המספר על המסך ובמקביל נפתח עבורי כרטיס מתעניין חדש.

אם אתם מעדיפים עזרה מגורם חיצוני בניהול וניתוב הלידים שלכם ניתן לחבר מוקד טלפוני כגון ביפר או טלאול לטופס שמתממשק למערכת ומכניס את הליד באופן אוטומטי. לסיכום, אני יכול לומר בפה מלא שהשינוי בתפיסת ארגון הלידים בחברה שלי חסכה לי שעות עבודה רבות שכמובן מתבטאת בחסכון בכסף רב. ניהול הלידים בדרך זו מאפשר לי ליצור תהליכים נלווים אוטומטיים כגון שליחת מיילים אוטומטיים לאחר פניית המתעניין. בנוסף, אני יכול לנתח את נתוני ההצלחה שלי ממש מתוך המערכת באמצעות גרפים ייעודים או מתוך לוחות הבקרה בתוכנה.

מוזמנים להירשם ולנסות בחינם בעצמכם.

אודות המחבר

אמיר שגב
אמיר שגב

בעלים ומייסד Powerlink. בזמני החופשי נהנה לרקוד בלהקה מקצועית ולטייל בישראל.

השאירו תגובה