חוגגים התחדשות גם בעסק

ראש השנה הוא סימן להתחלה והתחדשות. בסימן זה גם אנחנו, העסקים, מתפנים לחשוב איך לחדש ולרענן את העסק שלנו לרגל השנה החדשה שבפתח. ברוח החג, החלטנו לעזור לכם לחשוב על רעיונות חדשים לעסק שלכם:

 

תחרויות

כולנו יודעים שתחרות יוצרת אצלנו רצון לנצח ולהיות הטובים ביותר. שימוש בתחרויות בין העובדים יכול ליצור מוטיבציה גבוהה להשגת יעדים המוגדרים על ידכם. על ידי מתן ״תמורה״ – מתנה, מילה טובה, תעודה ועוד, העובדים ירצו להצליח יותר, יהיו דרוכים יותר ואף יהנו יותר מהעשייה. כתוצאה מכך, גם אתם תגיעו ליעד שהצבתם במהירות רבה יותר.


ניהול לוח זמנים באמצעות הגדרת משימות

הרבה אנשים נוהגים להכין To Do List על מנת לסמן וי על משימות שמגדירים לעצמם ביום יום. שימוש ברשימות הכתובות ידנית לא רלוונטי לעידן המודרני בו אנו חיים. למזלנו, פאוורלינק יעילה מאוד בהקשר זה. ניתן לנהל משימות באופן שוטף דרך המערכת, כך שתתריע לנו על הזמן למשימה. בנוסף, נוכל לשנות את סטטוס המשימה ל״הושלם״, וכך לעקוב בצורה מיטבית אחר המשימות הפתוחות שלנו.

סוף לאגרנות

כל שנה אנו שומרים ואוספים דברים רבים שאנו לא בהכרח כבר צריכים. זה הזמן לסדר בבלגן. קבעו יום כללי לסידור המשרד לרגל השנה החדשה, בו תדאגו לזרוק את כל מה שלא צריך, לדאוג שכל הגיבויים מסודרים כך שברגע שתצטרכו תוכלו לשלוף את המידע בקלות.

שימוש בכלי עבודה מתקדמים לניתוח העסק

צפייה באופן קבוע בנתונים, בין אם מדובר בכמות לקוחות חדשים, הוצאות או הכנסות, עוזרת לנו להיות עם יד על הדופק בנוגע למצב העסק. יתרונות המערכת כמו בניית לוחות בקרה ייעודיים, יסייעו לכם לנתח נתונים באופן שוטף ולאתר בעיות בקלות.

חגגו את ההצלחות שלכם

ככל שתדאגו לחגוג יותר את ההצלחות שלכם ביחד עם עובדיכם כך לעסק יהיה ״רעב״ גדול יותר להמשיך ולהגיע לעוד ועוד יעדים ולהעריך כל התקדמות עסקית. חגיגה יכולה להיות אפילו על ידי המילה תודה או גם על ידי הרמת כוסית בשיתוף עם כל עובדי החברה שתגרום להם להרגיש מוערכים.

ערך מוסף

ערך מוסף יכול להיות הרבה מאוד דברים שיגרמו ללקוחות שלכם להרגיש מיוחדים. לדוגמא, במערכת פאוורלינק אנו דואגים ללקוחות שלנו ונותנים להם להרגיש מיוחדים על ידי יצירת מערכת ייעודית, על בסיס המערכת הבסיסית שלנו, המותאמת לצרכי הלקוחות שלנו ועל פי דרישותיהם. פעולות כמו אלה יקנו לכם יתרון תחרותי ויתנו ללקוחות שלכם הרגשה שיש מי שחושב עליהם תמיד.

 

רעיונות ושינויים חדשים יכולים להפוך את העסק שלכם לטוב ויעיל יותר וזה רק עניין של להשקיע בדברים הקטנים לא פחות מהגדולים. הקדישו מעט זמן למחשבה לקראת השנה החדשה ואל תהססו להיעזר ברעיונות שלנו כדי להתחדש ולהפוך את עצמכם לטובים יותר!

 

אודות המחבר

דולב אלוש
דולב אלוש

מנהלת שיווק Powerlink CRM

השאירו תגובה