פיצ’ר חדש: שעון נוכחות. כך זה נראה

בעלי עסקים רבים אשר מתחילים להשתמש במערכת ה-CRM של פאוורלינק לבדם, מוצאים את עצמם במוקדם או במאוחר מוסיפים משתמשים עבור העובדים שלהם. ניהול עסק לא נגמר בארגון מאגר לקוחות והנהלת חשבונות – ניהול העובדים הוא חלק חשוב ובלתי נפרד מכך.

ניהול מוקד מכירות: עשו זאת נכון (חלק 1#)

ניהול מוקד מכירות, כמו שכולנו יודעים, לא מסתכם בלהציב נציגים מאחורי טלפונים מצלצלים ולצעוק הרבה. האמת היא שניהול מוקד מכירות דורש מעל ומעבר מבחינה לוגיסטית וכמובן מבחינה אישית. אנחנו רואים את זה אצל רבים מהלקוחות שלנו – מנהל המוקד נדרש

בלוז לחופש הגדול: בית ספר לפאוורלינק מתחיל עכשיו

כמיליון ילדים נרגשים פקדו הבוקר את בתי הספר היסודיים והתיכוניים עם תחילת שנת הלימודים תשע”ו. לאחר חודשיים בהם ניסיתם לאזן בין עסקים כרגיל לבין ילדים ומשפחה, היום חוזרים לשגרת העבודה. אז בזמן שהקטנים שלכם פותחים מחברות כדי ללמוד חשבון ואנגלית,

עכשיו ניתן להוסיף לקוח חדש מיד כשהוא מתקשר, בלחיצה אחת!

אם עדיין לא התחברתם להתממשקות מערכת ה-CRM לשירותי המרכזייה של Voicenter, היום זה יום מצויין לעשות זאת, עם עליית הפיצ’ר החדש- סרגל השיחה המשופר. עד כה, סרגל השיחה ידע לזהות מספרים קיימים ולהפנות אתכם היישר לתוך כרטיס המתעניין, הלקוח או

ניהול עסק בזמן חופשה: זה אפשרי

חודש אוגוסט בשיאו, הקייטנות כבר הסתיימו ברובן והחלטתם לצאת לחופשה עם הילדים. איך ממשיכים לנהל את העסק בצורה תקינה למרות השינוי החמים באווירה? עם תוכנה לניהול עסק כמו מערכת ה-CRM של פאוורלינק, זה לא חייב להיות כל כך קשה. כדי

ניהול משימות ופגישות מהיר באמצעות הסטרים: הסיפור האמיתי

לפני כשבועיים הכנסנו עדכון מערכת חשוב ומשמעותי בהתפתחות מערכת ניהול הלקוחות של Powerlink. אנחנו רוצים לשתף אתכם בדרך שעברנו בחצי השנה האחרונה שהסתיימה עם העלאת הגרסה החדשה. הכל התחיל מההבנה שרוב המשימות והפגישות המנוהלות במערכת CRM קשורות בדרך זו או אחרת

שתי חגיגות בפעם אחת: בלוג חדש ושיפור מנגנון הייבוא

מערכת ניהול הלקוחות של Powerlink עומדת בפני שינויים ועדכונים משמעותיים בחודשים הקרובים. גרסה חדשה, אינטגרציות נוספות ופיצ’רים מיוחדים הם בהחלט סיבה טובה למסיבה. אז איפה נחגוג אם לא בבלוג שלנו? אז לקראת עדכוני המערכת הבאים עלינו לטובה השקנו בלוג חדש.

חדש בפאוורלינק: ניהול משימות ופגישות מעולם לא היה מהיר כל כך

אחרי חודשים רבים של מחקר מעמיק ועבודה קשה אנחנו גאים ושמחים להשיק את הסטרים. בעבר יכולתם רק לכתוב הערות ולעקוב אחר פעולות לצד כרטיס הלקוח. עכשיו אתם מקבלים כלי מרכזי חדש בניהול העסק שלכם שיסייע בתהליכי ניהול משימות ופגישות. על

תוכנה לניהול משימות מאז ועד היום

אנחנו עומדים לשפר לכם את תהליכי העבודה באופן משמעותי בשבועות הקרובים. שדרוג במערכת CRM שיכלול שינוי מקיף בלוח העדכונים יאפשר הוספת משימות ופגישות באופן מלא מתוך כרטיס הלקוח על מנת לא לקטוע את רצף העבודה. כדי להמחיש לכם עד כמה

5 טעויות של ניהול משימות – ואיך פאוורלינק תעזור לכם להימנע מהן

משימות הן הדרך שלנו לגרום לדברים להתבצע. אנחנו מציבים יעד ומחליטים על דרכי פעולה, פסגות קטנות שצריך לכבוש בדרך לאותה מטרה ראשונית. אז למה למרות כל המאמצים והרצון להצליח, לעיתים קרובות מידי ניהול המשימות מקשה על קידום תהליכים ומכביד עלינו